Kirjelomakkeet

Kirjelomake suunnitellaan, kuten käyntikorttikin, yrityksen näköiseksi ja sen on siten oltava linjassa yrityksen "ulkonäön" kanssa.

Parhaimmillaan se vahvistaa yrityksen kuvaa asiakkaiden ja kumppaneiden piirissä ja pahimmillaan toimii vain ikävänä ja valjuna laskuna.

Sähköisen viestinnän kehityshän on jo pitkään vähentänyt kirjelomakkeiden käyttöä, mutta määrän vähetessä, laadun merkitys kasvaa. Näin me näemme kirjelomakkeen tänä päivänä ja jos sinulla on sama näkemys, niin ota meihin yhteyttä, kerro yrityksestäsi ja arvoistasi, niin suunnittelemme sinulle uniikin kirjelomakkeen.

Laatulomakkeen painotoiminta on siirtynyt Jyväskylän Siirtopainolle 15.5.2019. Liikenimenä Laatulomake säilyy, samoin toimitusajat ja hinnat entiseen tapaan.